Informacje dla pacjenta

Umawianie pacjentów na wizytę

Zajmujemy się wyłącznie leczeniem, które wcześniej planujemy i umawiamy z pacjentem. Pacjenci umawiani są z reguły z tygodniowym wyprzedzeniem.
Zapisy przyjmuje wykwalifikowana i doświadczona rejestratorka, która po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu ocenia ile czasu należy zarezerwować na wizytę. Standardowy czas przewidziany na wizytę, to 30 – 60 minut, na konsultację 30 minut. Wizyta z leczeniem endodontycznym lub protetycznym – do 120 minut. Pomiędzy wizytami zaplanowane są 5-minutowe przerwy, w celu przygotowania i dezynfekcji stanowiska.
Nie zapisujemy pacjentów na wizyty krótsze niż 15 minut. Lekarz udziela konsultacji tylko w gabinecie, nie prowadzimy konsultacji telefonicznych, ani poza placówkami EURO-DENT.

Kolejność przyjmowania pacjentów

W pierwszej kolejności przyjmowani są pacjenci umówieni na wizytę.
Staramy się robić wszystko, aby uniknąć opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Z uwagi na pojawiające się niekiedy nieprzewidziane sytuacje, prosimy aby osoby umówione na wizytę zaplanowały pewną rezerwę czasową. Liczymy na wyrozumiałość przy kilkuminutowych opóźnieniach.

Odwoływanie wizyt

Do pacjenta należy poinformowanie gabinetu o rezygnacji z umówionej wcześniej wizyty. W przeciwnym wypadku opłata za zarezerwowany czas lekarza wynosi 100zł za każde 30 minut.

Spóźnienia na wizytę

Spóźnienia powyżej 15 minut traktujemy jak rezygnację z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny pacjent.

Gwarancje

Pracownicy EURO-DENT, w trosce o dobro pacjentów, wykonują swoje usługi z najwyższą starannością i na możliwie jak najwyższym poziomie.
Pacjentowi udzielana jest roczna gwarancja na wypełnienia (plomby) oraz dwuletnia na uzupełnienia protetyczne. Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji wypełnienie w ząbie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub wypadnie, to w ciągu 14 dni od zgłoszenia bezpłatnie zostanie naprawione lub wymienione na nowe.

Reklamacji nie uwzględniamy, jeśli pacjent:

Powikłania

Przed zaplanowaniem leczenia stomatologicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności lekarza w trakcie leczenia dochodzi do niechcianych i nie podlegających reklamacji powikłań, np:

EURODENT - Centrum Implantologii i Stomatologii
© 2012 designed by Studiomanix.pl

Wersja językowa / Language